Aamupalsussa mukana Kati Huusko-Viikilä, RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja
B2B-myynnin ja sitä myötä -ostamisen muutoksesta itseohjautuvampaan suuntaan on puhuttu jo vuosia. Mutta näkyykö tämä muutos suomalaisessa myyntikentässä tai kaupallisten tiimien johtamisessa käytännössä lainkaan?
Tämän MyyntiKollektiivin Aamupalsun vieraan Kati Huusko-Viikilän (Revory) mukaan oikeaan suuntaan on jo menty, mutta tekemistä löytyy vielä.
Kati lupaa puolessa tunnissa käydä läpi ainakin nämä asiat:
Tämä jakso on sinulle, mikäli olet tekemisissä kaupallisen strategian, eli myynnin, markkinoinnin tai asiakaspalvelun kanssa, tai olet kiinnostunut niihin liittyvistä aiheista. Konkreettisena esimerkkinä tulet näkemään, miten rusettimalli-viitekehystä voi käyttää kaupallisen strategian pohjana. Lisäksi saat 5 käytännön vinkkiä kaupallisen strategian rakentamiseen!
Lue MyyntiKollektiivin yhteisön blogista aiheeseen liittyvä blogikirjoitus.
---------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa on pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.