Moni B2B-yritys on jo vuosia tehnyt sisältömarkkinointia ja usein lähtölaukaus sille on saatu joko ajatusjohtajuustason sisältötekemisestä tai sitten tuotemarkkinoinnin kautta rakennetusta sisältömarkkinoinnista.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Kymmenentenä kaverikirjaan vastaa Jessie Rödfors.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Yhdeksäntenä kaverikirjaan vastaa Carl-Bastian Boucht.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Kahdeksantena kaverikirjaan vastaa Pihla Kaarre.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Seitsemäntenä kaverikirjaan vastaa Marko Priimägi.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Kuudentena kaverikirjaan vastaa Annika Saariluoma.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Viidentenä kaverikirjaan vastaa Raimo Saastamoinen.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Neljäntenä kaverikirjaan vastaa Johanna Lehtonen.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Kolmantena kaverikirjaan vastaa Seppo Hälikkä.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Toisena kaverikirjaan vastaa Niko Strömberg.
Myynnin kaverikirjassa kurkistetaan MyyntiKollektiivin yhteisön jäsenten ajatuksiin ja uratarinoihin myynnin parissa. Ensimmäisenä kaverikirjaan vastaa Carolina Koivisto.