Markkinointi on myynnin paras työpari – tai ainakin sen pitäisi olla. Monessa organisaatiossa tämä jää kuitenkin puheen tasolle eikä aidosta konkretiasta ole tietoakaan. Koska ekojen tapaamisten rooli korostuu usein myynnin mittaamisessa, ovat ne myös hyvä paikka hakea arvoa markkinoinnista.
Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa puhutaan ensimmäisen myyntitapaamisen rauhasta, rakenteesta ja rutiineista. Miten markkinointi ja myynti voivat toimia yhdessä paremmin, jotta sekä myyjä- että asiakasorganisaatio saavat enemmän irti ensimmäisestä tapaamisesta. Riina ja Anni tuovat palsupöytään välineideoita.
"1% parannus ekoissa tapaamisissa joka päivä johtaa 37% parannukseen vuoden mitassa. Toi 1% tulee markkinoinnista", Riina Jokinen muistuttaa.
Katso tallenne tästä:
----------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa kumppanina on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.
Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!