Jäikö edellisestä tapahtumasta käteen mitään muuta kuin kampaviineri ja mainoskynä? Tapahtumia järjestetään paljon ja niitä nähdään toteutettavan jos jollain tavalla, mutta niiden vaikuttavuus myyntiin jää usein arvoitukseksi.
Kiristyvässä taloustilanteessa tunne ja mielikuva ovat entistä tärkeämpiä tekijöitä päätöksenteossa. Oikein tehtynä tapahtumat ovat loistava tapa rakentaa mielikuvia ja erottautua kilpailijoista.
Ovatko tapahtumat siis kliseisesti pelkkää kahvin juontia vai onko niillä jokin oikea kaupallinen tarkoitus?
Miten tapahtumat on sidottu myyntistrategiaan?
Miten markkinointi ja myynti tekevät yhdessä tuloksellisesti parempia tapahtumia?
Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa Joonas vastaa yllä mainittuihin kysymyksiin ja tiivistää, miten tapahtumia tehdään niin, että ne tehostavat myyntiä ihan mitatusti.
----------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa kumppanina on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.
Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!