Monissa yrityksissä tavallaan tiedetään, mitä kaikkea myyntityö pitää sisällään, mutta tekemisestä puuttuu usein systematiikka. Tunnistetaan kyllä omat kohderyhmät ja osataan oma pitch, mutta viikkolukujärjestys, yhdessä sovitut toimintatavat, seuranta ja asioihin palaamisen loistavat poissaolollaan. Toimitaan reaktiivisesti, ilman systematiikkaa.
Myynnissä saadaan hyvin erilaisia tuloksia riippuen siitä, toimitaanko reaktiivisesti vai suunnitelmallisesti. Kun asetetaan oikeanlaiset tavoitteet ja lähdetään pilkkomaan niistä yksittäisiä toimenpiteitä, ollaan jo pitkällä!
Tämän MyyntiKollektiivin Aamupalsun tavoitteena on auttaa luomaan myyntityön tekemiseen kiireettömyyden ilmapiiri ja oivaltaa, miksi tätä tavoitellaan ja mikä auttaa meitä saavuttamaan asetetut tavoitteet. Osallistuja saa mukaansa työkaluja ja pohdittavaa, miten omaan myynnin systematiikkaan voi vaikuttaa ja miten omaa myynnin arkea pystyy rakentamaan. Myyntiin käytetystä ajasta saa eniten irti, kun tekemiseen tulee selkeä rytmi ja sille annetaan oikeat raamit.
“Silloin kun aika on varattu kalenterista jollekin asialle, se on melkein jo puoliksi tehty.”, - Pipa Thiel
----------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa pääkumppanina on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.
Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!