Palsussa mukana Jaana Komscha-Härkönen (Breaks)
Usein myynnin prosesseja hiotaan ja myyjän presentaatioita käydään läpi tarkoin silmin. Myynti on kuitenkin kokonaisvaltaista vaikuttamista. Myös myyjän mukana kulkevaan, aina kohtaamisissa esillä olevaan työkaluun, ääneen, tulisi kiinnittää huomiota. Vaikuttamisbisneksessä äänenkäytöllä on nimittäin väliä!
Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa saat konkreettisia vinkkejä myyjän äänenkäyttöön: Kuinka äänenkäyttö vaikuttaa myyjän työssä ja myyjän työhön? Miten huomioit äänenkäytön etäpalsun aikana? Kuinka pidät äänestäsi huolta ja vältät ääniammattilaisen haasteet, esimerkiksi äänen rasittumisen ja narinan? Saat myös ideoita työkyvyn ylläpitoon ja terveenä pysymiseen, jotta sinun ei tarvitse siirtää vaivalla sopimaasi asiakastapaamista!
“Äänenkäyttö on kuin sävel, joka soi asiakkaan mielessä. Myyntityössä ääni ei ole pelkästään sanojen kuljettaja, vaan äänenkäyttö on taito, joka luo tunteen, herättää luottamusta ja vakuuttaa asiakkaan siitä, että olet heidän tarpeidensa kuuntelija ja ratkaisujen luoja.”
- Jaana Komscha-Härkönen
Katso tallenne tästä:
PS. MyyntiKollektiivin Aamupalsuun kannattaa ilmoittautua mukaan vaikka kalenterissa olisi jo muuta: toimitamme Aamupalsun tallenteen kaikille ilmoittautuneille.
Mikä on Aamupalsu? MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin. MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa kumppanina on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.