Kuinka moni sinulle myynyt henkilö on oikeasti jäänyt positiivisesti mieleen? Niinpä.
Ja kun mietitään kuinka monta myyjää potentiaaliset asiakkaasi tapaavat kuukausittain, niin voitko rehellisesti sanoa, että he muistavat juuri sinut?
Iso osa myynnistä tapahtuu ennen ja jälkeen tapaamisten, ei tapaamisissa. Miten varmistat myyjänä että jäät ostajien mieleen relevantilla, muistettavalla ja tyylikkäällä tavalla? Kuinka sinä voit olla se myyjä joka jää mieleen eikä uppoa harmaaseen massaan?
Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa käydään perusasioista lähtien läpi miksi ja miten jokainen myyjä voi nostaa itsensä ylös harmaan massan syövereistä. Puhumme erityisesti videoiden avulla muistijäljen vahvistamisesta ja siitä, kuinka videoita tulisi hyödyntää myyntiprosessin aikana. Saat myös ohjeet mistä lähteä liikkeelle videoiden kanssa, ja mukaasi neljän askeleen muistilistan.
----------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa on pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.
Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!