Social selling ei ole mikään ohimenevä höpöhöpötrendi, vaan kyse on modernin ja monikanavaisen myynnin strategiasta. Jokaisen B2B-myyjän täytyy ymmärtää tämä, sanoo MyyntiKollektiivin Aamupalsun vieraaksi saapuva modernin myynnin ja markkinoinnin valmentaja Oona Kankkunen.
Sosiaalinen myynti on myyntiä sekä markkinointia, ja oikein tehtynä sillä päästään asiakkaan mieleen, kalenteriin ja kumppaniksi, koska ollaan luotu arvoa ja syvennetty suhdetta – myös verkossa.
Oona lupaa ravistella ja herätellä B2B-myynnin ammattilaisia. Hän kertoo, minkälaisia somemokia kannattaa myyntityössä välttää ja miten Linkediniä voi käyttää prospektointi- ja kontaktointityökaluna.
Tämän MyyntiKollektiivin Aamupalsun tavoitteena on auttaa jokaista B2B-myyjää, markkinoijaa ja myynnin johtajaa ymmärtämään sosiaalisen median, sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön merkitys omalla työpöydällä.
Katso tallenne:
---------------
Mikä on Aamupalsu?
MyyntiKollektiivin Aamupalsujen tarkoituksena on jakaa myynnin ammattilaisille vertaistukea ja inspiraatiota arkeen. Aamupalsuissa vaihtuvat vieraat jakavat näkemyksiään ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.
MyyntiKollektiivin Aamupalsuja juontavat MyyntiKollektiivin tuotannon tiimiläiset. Mukana menossa on pääkumppanimme Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA.
Käy katsomassa aiempien Aamupalsujen tallenteet täältä!