Voittava B2B-myyntistrategia
Ostaminen on merkittävästi muuttunut, kilpailu on globaalia ja asiakkaat osaavat ostaa taitavasti. Jan Ropponen (tietokirjailija) kertoo, kuinka parhaat B2B-yritykset rakentavat ja johtavat myyntistrategiaansa. Teknologiaa on yritetty ottaa käyttöön tuottavuuden nostamiseksi, mutta harva onnistuu täysin hyödyntämään uusia mahdollisuuksia. Mitkä prosessit, toimintamallit, järjestelmät ja roolit organisaatiossa todella mahdollistavat myynnin menestyksen?
Sosiaalisen myynnin ja markkinoinnin rooli nykyaikaisessa myyntistrategiassa
Asiakkaan muutokseen mukautuminen ja verkossa luottamuksen rakentaminen sosiaalisen myynnin keinoin ovat tämän päivän modernin liiketoiminnan bisneskriittisiä elementtejä. Oona Kankkunen (Network & Growth) jakaa näkemyksiään sosiaalisen median tuloksellisesta hyödyntämisestä osana B2B-myyntityötä. Kuinka myynnin ja markkinoinnin yhteistyö saadaan tuottamaan sosiaalisissa kanavissa?
Paneeli: Myynnin ajankohtaisia aiheita
Paneelikeskustelussa pureudutaan osallistujien ennakko kysymyksiin: kerro mistä sinä toivot keskustelua käytävän. Panelistit haastetaan myös myynnin väittämä battleen. Panelisteina Oona Kankkunen, Jan Ropponen, Lauri Ruhala (Salesframe), Anni Hakkarainen (Kram) ja Joonas Valkonen (Lyyti).
Millaisen myynnin ammattilaisten yhteisön sinä tarvitset?
Mikä on MyyntiKollektiivi ja miksi se perustetaan? Miksi sinun kannattaa olla mukana ja kuinka voit vaikuttaa MyyntiKollektiivin toimintaan? Teemu Ilola (MyyntiKollektiivi) kertoo millaisia suunnitelmia nyt perustetulla myynnin ammattilaisten yhteisöllä on.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuus on osallistujille kaikille avoin ja veloitukseton.
MyyntiKollektiivia rakennetaan yhteistyössä jo vakiintuneen MarkkinointiKollektiivi-yhteisön kanssa. Tilaisuuden tuotannosta vastaa MarkkinointiKollektiivi.
Tilaisuuden mahdollistavat Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset MMA, Lyyti, Kram, Salesframe, Network & Growth, Finnkino ja Vitamin Well.