MyyntiKollektiivin tilaisuus:
Milloin: 15.5.2024 klo 14.00 alkaen
Missä: Finnkino Kinopalatsi, sali 2 (Kaisaniemenkatu 2, 00100 Helsinki)
Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Tässä MyyntiKollektiivin tilaisuudessa keskustellaan vaikuttavuudesta myyntityön eri osa-alueilla. Tilaisuudessa puhutaan rahasta, vaikuttavan asiakaskohtaamisen anatomiasta, henkilökohtaisuudesta, fiksusta datan käytöstä ja mieleen jäämisestä. Ilmoittaudu mukaan ja tule nappaamaan vinkit myynnin ja vaikuttavuuden tehostamiseen omassa työssäsi.
Tilaisuudesta ei tule streamia tai tallennetta. Olemme järjestäneet aikaa myös kohtaamisille, eli tule moikkaamaan kollegoita ja solmimaan uusia tuttavuuksia aftereille!
Tilaisuuden puheenvuorot:
Vaikuttavan asiakaskohtaamisen anatomia
Modernin myynnin valmentaja Sani Leino kertoo mistä vaikuttava asiakaskohtaaminen koostuu. Opit, mitkä teemat etäännyttävät ja mitkä sitouttavat asiakasta kohtaamisessa, sekä muistat, mitä yleistason virheitä tulisi asiakaskohtaamisissa välttää. Lisäksi kuulet millainen "Kohtaamisen konsepti" toimii, kun haluat varmistaa, että huomioit sekä tunnepuolen että järkipuolen teemat myyntityössäsi.
Vaikuta ja jää mieleen henkilökohtaisuudella
Tarkoittaako myyntityö sinulle tapaamismääriä, win rateja, kuukausitavoitteita ja pipelinea? Numeroihin perustuvassa myyntikulttuurissa henkilökohtaisuus, muistettavuus ja lopulta asiakkaat ihmisinä unohtuvat nopeasti. Lauri Ruhala (Salesframe) käy läpi esimerkkejä, joiden avulla jokainen voi tehdä itsestään ja koko organisaatiostaan mieleenpainuvamman asiakkaan silmissä.
Lopeta prospektointi ja luo kysyntää datalla
Prospektointiin ei kannata käyttää turhaa aikaa, ja huonoja liidejä ei tulisi jahdata. Juho Koski (Zimple) ja Sonja Häyhä (Norders) tarjoilevat käytännön vinkit ja työkalut vaikuttavan myynnin tekemiseen kunnossa olevan CRM datan avulla. Juho ja Sonja käyvät läpi mallin ja työkalut, joilla CRM:n avulla luodaan kysyntää ja vahvistetaan kilpailuetua sekä vaikuttavuutta.
Myyntityön arvostus ja palkkaus
Samuli Myllyharju (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) kertoo MMA:n palkkatutkimukseen nojaten, miten myynnin alalla palkat ovat kehittyneet ja mitä tutkimuksen valossa voidaan sanoa työnkuvan ja palkkamallien muutoksista. Samalla Samuli antaa katsauksen tulevaisuuteen: työmarkkinoilla on jatkossa kysyntää heille, joilla on sekä markkinointitaitoja että myynnillistä osaamista.
Tilaisuuden aikataulu:
Klo 13.40–14.00 ovet auki ja verkostoitumista
Klo 14.00–16.00 puheenvuorot
Klo 16.00–17.00 verkostoitumista, pienet tarjoilut ennakkoilmoittautuneille
Klo 17.00 tilaisuus päättyy
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuuden tuottaa MyyntiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Finnkino, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, Zimple ja Salesframe.